Los bericht bekijken
Oud 3 april 2020, 03:26   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Knuppel komt hier nog wat stoken zie ik.

Alsof zij een van haar voorspellingen heeft zien uitkomen
Ja hoor! Dat het na elke verkiezing moeilijker wordt om een werkbare federale ding te vormen...bijvoorbeeld. Maar troost je. Panda noemde mijn voorspellingen zelfs "grotesk".

Gelukkig voor hem kwamen zijn voorspellingen wel uit....
We kregen Di Rupo II én MichelII.
Daarna MOEST en zou de N-VA deel uitmaken van paars-geel.

Ook B-Warrior bleef dat voorspellen tot het bittere einde.

Volgens ViveLaBelgique zou De Wever1 VOOR kerstmis een feit zijn.

WIE anders dan Tavek komt hier wat stoken, en waarom neemt hij MIJ op de korrel en niet al die belgicisten wiens voorspellingen met zekerheid NIET zijn uitgekomen?

De tijd dat JIJ en Panda het confederalisme idioot noemde is voorbij, Tavek. Zelfs de Walen beseffen hoe laat het is. Geen confederalisme? Dan wordt het Vlaamse onafhankelijkheid. Toch volgens de tsjeef die Bruno Yammine op 6-2-20 het volgende toevertrouwde:

Die analyse werd op het partijbureau van CD&V ook al gemaakt. Een bevoorrecht toeschouwer daar, vertrouwde me onlangs toe:

Citaat:

Het is in principe beter NVA te schuwen als de pest. Maar dat betekent NVA in de oppositie samen met Vlaams Belang tegen de zogenaamde Vivaldi regering, die onpopulaire maatregelen zal moeten nemen. En wat als na de verkiezingen ten laatste in 2024 blijkt dat die separatistische oppositie van Vlaams Belang en en NVA meer dan 50% van de zetels wint in het Vlaams parlement?? Vandaag zijn ze reeds aan 44%. Dan kunnen zij eenzijdig de onafhankelijkheid van Vlaanderen uitroepen!. Bovendien heeft die Vivaldi coalitie geen meerderheid in Vlaanderen, wat ze ook kwetsbaar maakt. NVA in de regering daarentegen zal waarschijnlijk de partij verzwakken, zoals gebeurd is in de regering van Charles Michel.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=329

Over de stabiele regering die "het paleis wilde liet Bruno het volgende horen:

Citaat:
Het ‘stabiele’ is uiteraard een motief. De reden is: de NVA compromitteren. Hoe dan ook, het is dus niet zo dat het Paleis de NVA er niet bij wil.


De N-VA IS er niet bij. Hoe graag "het paleis" dat ook beweerde te willen. Magnette en Grand Bouche wilden het NIET. En zo geschiedde. Tot groot jolijt van de Limburgse forumverrijkers.

De peilingen sinds de verkiezingen van mei 2019 wijzen er wél allemaal op dat de angst van "de tsjeefse vertrouweling" niet ongegrond is. Die analyse werd trouwens niet alleen op het partijbureau van de CD&V gemaakt. Ook de Flippe had het in zijn vvorstensnuitje.

We zullen zien wat de volgende verkiezingen opleveren de dag dat ze niet langer kunnen worden uitgesteld....wegens het hierboven beschreven scenario.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden