Los bericht bekijken
Oud 7 november 2007, 21:10   #32
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Misschien was Hitler's grootvader wel een Vlaming, wie weet.

Wat een diepzinnige analyse, zeg.

Stel u voor, dat bij de mensen het vermoeden zou ontstaan dat ik Joods ben!
Stel u dat maar eens voor!

Enfin, wel grappig dat je schrijft dat niet antwoorden op jouw vraag mijn verdere beweringen totaal ontkracht. Dat lijkt me bijna de definitie van een ad hominem denkfout.

Weet je wat, forumspook, lees mijn posts op dit forum maar, zoveel zijn het er nu ook weer niet. Misschien zal je een antwoord op je gewichtige vraag wel bekomen.
Hitlers grootvader een Vlaming?! Bron?
Een joodse vlaming dan toch? Ene uit de diamantbuurt of zo?
Alle gekheid op een stokje, Firestone, u bent precies toch duchtig in uw gat gebeten? Zo een "gewichtige" vraag was het anders niet dat ik u stelde ? Ik wilde juist voor mezelf kunnen uitmaken of u mischien bevooroordeeld was in uw mening over het wel of niet jood zijn van den Adolf, omdat u zelf joodse bent..Ik lig daar niet wakker van hoor. Of u nu jood bent , of afkomstig zijt van het Mongools- Akenazistische ras of weet ik veel, zoals Bandiet Rotschildt, dat kan mij niet veel schelen.
Maar geef toe, Adolf Hitler verwekt door één der machtigste joden ter wereld,( of machtige Kazaar, wie zal het zeggen) dat is toch énorm! Hopelijk gelukt Gun erin zijn stelling degelijk te onderbouwen, zodat uw ongelijk als een enorme paal boven water komt te staan
forumspook is offline   Met citaat antwoorden