Los bericht bekijken
Oud 16 september 2012, 21:31   #4
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Zolang de regering niet verder kijkt dan de lopende regeerperiode , worden alle toekomstgerichte ideeën in de kiem gesmoord. VHFS zag indertijd ook al het nut van de fabricatie van windmolens niet in ;;;

Misschien moeten we eens overgaan tot het oprichten van hulpfondsen voor starters die echt beloftevolle ideeën hebben voor onze toekomst en moeten we de overheid voor schut zetten!!

Geloof me, er zijn echt wel mensen die toekomstgericht denken maar niet de middelen hebben om iets op te starten. Bovendien hebben sommige zaken ook enkele jaren tijd nodig om te renderen ,dat krijgen ze echter officieel niet. Geld steken en subsidies geven aan verloren en niet meer renderende "oude" bedrijven, daar zijn onze ministers wel heel bedreven in en ze stoten zich reeds jaren aan dezelfde steen met miljoenen verlies . ( opgezweept meestal door de vakbonden)

Ik weet niet of het nog bestaat, en ik weet ook niet wat met dit geld gebeurt, maar enkel jaren geleden kon men startersaandelen kopen ;

Misschien kan een groep mensen zoiets in leven roepen voor een knap idee, toekomstgericht en verwezenlijkbaar.
Als dat klaar en duidelijk wordt gecommuniceerd dan kan iedereen die interesse heeft (met een grote of een kleine bijdrage) aandeelhouder worden en geven we aldus een kans aan een starter en kunnen we innovatief en toekomstgericht investeren.

Het ZOU MOETEN de taak zijn van de overheid,maar....
omaplop is offline   Met citaat antwoorden