Los bericht bekijken
Oud 23 november 2017, 18:11   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard 11.11.11 wil geen steun meer voor Libische kustwacht

11.11.11 wil geen steun meer voor Libische kustwacht

Citaat:
Zolang België niet kan garanderen dat de 10 miljoen euro die het in het EU Trust Fund steekt, ingezet wordt om slavernij te voorkomen, vraagt 11.11.11 de opschorting van die financiering. Aanleiding voor de stap van 11.11.11 vormt een reportage van CNN, waarin met een verborgen camera werd aangetoond dat vluchtelingen uit Nigeria in Libië voor enkele honderden dollar als slaven worden verkocht.
Gaat het in de nieuwsuitzendingen in tegenwoordige dagen nog over iets anders dan altijd maar vluchtelingen en landverraders?

Ik begin dat meer en meer te zien als een vorm van: psychologische 'oorlogsvoering' in de zin van de mensen murw maken dat ze er heen aandacht meer aan geven en het zijn gangetje kan gaan.

Daarbij stel ik mij de vraag: Stel dat wij zelf ons land moeten ontvluchten of we in andere landen zo welgekomen zullen zijn zoals de 'Paard van Troje' menners die wij hier maar in groten getale blijven ontvangen en bepamperen.

Laten we die gelden in kassa houden, d�*�*�*�*�*g 11.11.11, zelf gezocht.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden