Los bericht bekijken
Oud 25 maart 2019, 20:21   #60
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ja en dan, op een bepaald moment zijn de eerste symptomen van Alzheimer opgetreden. Is dat een schande, een soort schurft zoals u doet uitschijnen? Het kan ons allemaal staan te wachten temeer de levensverwachting stijgt.
Lees je nu bewust verkeerd?
Ik zal het even duidelijker zeggen :

Het MAAKT GEEN FLUIT UIT OF EEN PRESIDENT ALZHEIMER HEEFT OF EEN AARDAPPEL IS OF ZELFS TRUMP IS. (in toenemende mate van aandoening dus)

Dat wil ik zeggen. Het systeem draait door, gelijk wie er de functie bekleed.
Het imago dat Reagan bij conservatieven heeft, is grotendeels gebaseerd op lucht, net zoals bij Trump overigens.
En net zoals het imago van Obama bij Democraten ook grotendeels gebaseerd is op lucht, hoewel die wel een paar echte veranderingen heeft gerealiseerd en als eerste gekleurde pres. toch wel een unicum was tot op heden.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
U volhard trouwens van terug de les te spellen, laat hen doen als ze daar graag films rond draaien. Blijkbaar verwacht u een wereld die draait naar uw normen en alles en iedereen die daar niet aan voldoet is dom.
U spelt mij de les dat ik daar niet mag mee lachen of zo?
Als ze graag films daarover maken, dat ze dat maar doen, ze kunnen evengoed films maken over een aardappel die achter zijn uren een superheld is en die het land red, mij niet gelaten.
Maar blijkbaar mag men daar niet mee lachen of zoiets ?

Laatst gewijzigd door parcifal : 25 maart 2019 om 20:24.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden