Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2008, 12:34   #20
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
"We weten allemaal dat de eerste bankiers ter wereld - Rothschilds - Joden zijn; we weten dat zij niet alleen de geldmarkt controleren, maar ook ons."

http://www.yayabla.nl/news/show_arti...articleid=1304

Nu weten we gelijk wie de big boss van dit planeetje is.
Sorry, maar das niks nieuws he. We zullen altijd wel door iets of iemand gecontroleerd worden, of we dat nu willen of niet.

En dan verkies ik "the lesser evil" ttz, ik leef liever in onze westerse maatschappij die gecontroleerd / beinvloed wordt door "de joden" (een term die echter een aantal verschillende ladingen dekt en waarmee we heel voorzichtig moeten zijn vooraleer aantijgingen te maken, maar da's een ander hoodstuk) dan onder een dictatuur van de islam. Zo simpel is dat voor mij.

Ik zie de joden uw vrijheden niet afpakken, ik zie hen niet jou tegenhouden om jezelf te verwezenlijken, initiatief te nemen, creatief te zijn, integendeel. Ik hoor of zie geen jood haat zaaien, zijn godsdienst aan u op te dringen. Ik heb nog nooit gehoord van een joodse terrorist die constant dreigt de boel op te blazen en zoveel mogelijk doden te veroorzaken, liefst met zoveel mogelijk pijn en schokeffect.

Je kan de joden hoogstens materialistisch noemen. Maar, ze staan waar ze staan door hard werk en studie wat inherent is aan hun cultuur. En daar hebben wij allemaal ook heel veel vruchten van geplukt (vooruitgang, uitvindingen..).

In het kort: Liever de joden dan de achterlijke moslim haatzaaiers.
straddle is offline   Met citaat antwoorden