Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2004, 15:49   #52
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Goed gezien.
Dat beweerde ik op deze thread al vaker.

Waarom zou ik België dienen te verantwoorden?
Ik hoef toch geen verantwoording af te leggen voor de knoeiboel die de flaminganten onder leiding van Schiltz er van bakten?

Ik kan enkel op een paar manco's wijzen, en suggesties doen om die te verbeteren.
Bijvoorbeeld het democratische manco. Een euvel dat niet op te lossen valt met splitsing, want in een apart Vlaanderen bezetten dezelfde ondemocratische particraten van CD&V-N-VA de machtsposities.
Dit manco dient verholpen in om het even welke context.
Omwille van deze 'lekkende kraan' dien het hele gebouw niet noodzakelijk tegen de vlakte.

Om Vlaanderen te 'bereiken' wringen tussen de 1 en 20% flaminganten zich reeds decennialang in duizend bochten, doch een politieke meerderheid lijkt er nooit voor gevonden te worden. Ik denk dat ik nog vele malen Belgische wensen zal mogen laten weerklinken op deze thread........
Mij best. Als Flaminganten redenen geven voor een afsplitsing, en jij wilt niet argumenteren waarom België beter kan behouden blijven, ga ik je niet tegenhouden. Maar die "schijnbare argumentatieve armoede der Belgicisten" uit je eerste berichtje zal dan wel het gevolg zijn van het feit dat je België niet kan verantwoorden als een betere keuze dan een onafhankelijk Vlaanderen, en dus niet simpelweg omdat België al bestaat. D�*t is dan slechts een pover excuus...
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden