Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2018, 22:26   #15
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
In één van mijn posts is eensklaps een enquête bijgezet door ... 'moderatie?'

Mag ik u, beste forumleden, er op wijzen dat deze niet van mijn hand is daar ik nog nooit een enquête opgestart heb.

Het gaat om volgende post:

Equête ingezet door ...
Er zijn duidelijk een aantal draden samen gegooid onder een titel van jou hand. De poll is van mij en hoort bij "Moet Francken wel/niet ontslag nemen?"

Jij krijgt er dus een aantal reacties bij en ik "verlies" de enige poll die ik hier ooit opstartte.

Ik had deze poll opgestart om te bewijzen dat, indien de lezers van HLN die achter Francken staan "halve zolen" zijn, van de deelnemers aan dit forum hetzelfde kan gezegd worden. Het resultaat van deze poll komt immers vrij goed overeen met het aantal reacties pro Francken in HLN.

Door een poging van de mod om het aantal draden over Francken te beperken is er een misverstand ontstaan. O.K. maar is dat zo erg dat daar zoveel spel over gemaakt wordt?

Hopelijk volstaat mijn uitleg om een einde te maken aan de ophef die, geef toe, berust op een bagatel. Of vindt je het werkelijk zo erg dat mijn poll boven jouw draad staat?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden