Los bericht bekijken
Oud 12 november 2017, 11:27   #124
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Waar haal je uw gezever vent?
Ik schreef alleen dat je bij mijn afwezigheid best niet op mijn secuur afgesloten erf kwam. Want voor die hond was dat erf zijn hok. Het is zelfs 30 are groot omdat ik niet houdt van dieren op te sluiten.
Op straat echter was dat het vriendelijkste beest dat men kon dromen.
Vanaf het ogenblik dat ik met iemand praatte gebruikte hij alleen nog zijn stompstaart om proberen te kwispelen. En ook die stompstaart was mijn werk niet. Dierenbeulen zijn er altijd geweest.
Alleen na 21 uur bij valavond veranderde hij totaal. Hij voelde aan dat ook het baasje in het donker minder gerust was dan overdag. Het was wel een prettig gevoel dat een dier dit kon aanvoelen. Ik had er een echte band mee.
Veel nauwer zelfs dan met een grote hoop van mensen.
Want er zijn meer mensen waar je best niet op straat mee komt.
Daar zit je ook weeral er totaal naast. Jij kent gewoon niks van honden.
Je mag het tegendeel aantonen.
Zeg gewoon hoe je een puppy moet uitkiezen als je er een aankoopt.
Sorry, hoe kan je weten dat een puppy jou uitkiest bedoel ik.
Want dat is de eerste en belangrijkste stap.
En praat pas dan over vriendelijke honden.
Want ik vrees er voor hoor.
Ik ben ook geen kruiper en ik pak graag uit als het te veel wordt; ook en vooral tegenover mensen.
Maar aan uw doening te merken ben je ook constant aan het blaffen.
Dieren zijn soms slimmer dan wij vermoeden. Zij bezitten gaven die wij totaal verloren hebben. Om te beginnen eerlijkheid.

Dit topic gaat over Juncker, en dat hij gelijk heeft dat nationalisme vergif is.
Als je wil leuteren over je hond, open daar dan een draadje over in het juiste forum onderdeel.

Hier past die zeik van boeremie als een tang op een varken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden