Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2015, 13:54   #6
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Wie gaat er in de fout bij het halen van buitenlandse vrouwen?
Zij in ieder geval niet.(99% zoeken een financieel beter leven)
Dus als je het financieel niet zo goed hebt, dan is het maar OK van via bedrog het land binnen te komen, en daarbij een ander financieel uit te buiten ?
Zijn jullie echt allemaal zo gehersenspoeld dat jullie zich uitsloven in het goedpraten van die zaken ?
Nogmaals, de Overheid zelf verspreidt folders waarin ze zeggen "U ben het slachtoffer van een misdrijf. Dien klacht in."
Maar eens je dat doet zegt men dat het bijna onmogelijk te bewijzen is, en de buitenwereld, in al haar simplisme, maakt het dan nog belachelijk ook.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Meer dan 50% van die mannen vallen nadien op hun bek.
Pardon, er zijn ook heel wat vrouwen die voor zo'n schijnhuwelijk vallen.
Volgens dat ik lees zijn het meer vrouwen dan mannen overigens.
Maakt dat een verschil voor jou ?
Is het OK als het een man is en erg als het een vrouw is ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Een in een malletje gegoten vrouw van begin 20 en een man van hier in de 50.
Is om miserie vragen.
De leeftijden hier waren 31 en 45, het ging dus niet meer om een piepjong dingetje, en haar zus is na 5 jaar nog altijd samen met haar Belgische man, waar het leeftijdsverschil zo ongeveer even groot is.
En wie zegt dat ik haar in een malletje gegoten heb ?

De lijst van vooroordelen is toch enorm groot, zonder dat jullie mij of haar kennen word ik direct in een hokje geduwd, en wordt haar gedrag direct goedgepraat en het mijne verafschuwd.
Ik kan dit alleen wijten aan het jarenlange werk van de media.
Problemen worden hier nauwelijks ernstig behandeld, het aantal programma's waarin lacherig gedaan wordt over dergelijke zaken is veel te talrijk in verhouding tot het aantal programma's waarin er ernstig over gepraat wordt, en dan nog is men er kampioen in om het te minimaliseren.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 21 maart 2015 om 13:57.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden