Discussie: belastingen
Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2008, 08:49   #113
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader Bekijk bericht
Is discriminatie soms niet NODIG ? Je stelt het voor als of elke levenswijze gelijkwaardig is, MAAR is dat ook zo ?
Ik maak kinderen en draag aldus met kosten en compensatie bij aan het voortzetten van de samenleving. Jij niet. Eigenlijk leef je voor jezelf. Je hebt geen kinderen die de economie voortzetten. Je hebt de absolute vrijheid. Ik niet.



Wel eerlijk van je dat toegeeft dat er discriminatie is naar alleenstaanden , maar denk je dat alle alleenstaanden ervoor echt voor kiezen om alleen te zijn ?????? Denk je dat alleen zijn altijd fun is en absolute vrijheid ????


Trouwens die discriminatie leidt er bij mij toe dat ik minder hard presteer op men werk dan een ander immers voor mij geldt gelijk loon naar gelijk werk !!!!! Ik zal dus ook sneller ziek zijn dan een ander en ook langer thuis blijven , vroeger ging ik werken als ik me beter voelde , nu telt het briefke van menheer doktoor !!!!!!!!

En later moet men hier in dit apenland niet rekenen op veel erfennis van mij , nog famillie nog die kl*te staat !!!!!!! alles zal dan buiten Europa staan EN ik erbij !!!!!!
pibo® is offline