Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2020, 11:49   #23
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Jij bent dus nog geen intelligente mensen tegen gekomen die je theorie niet geloven, of niet geloven dat die theorie bewezen is zoals je pretendeert?
Het gaat niet om geloven, maar om lezen, denken en begrijpen.
En vragen stellen als je iets niet begrijpt.
En als je ergens niet mee eens bent met tegenargumenten komen, dus zeggen waarom niet.
Maar alles wat ik nu heb mogen horen was alleen maar onzin en een hoop beledigingen aan mijn adres.
Citaat:

Het is niet omdat iemand je zogenaamde bijbel leest dat die dan ook je theorie gaat geloven.
Mijn atoomtheorie is geen geloof, maar een logische filosofie.
Citaat:
Eerlijk gezegd getuigt je definitie van intelligentie niet echt van veel intelligentie mijns inziens. Je betrekt de intelligentie van anderen op jezelf. Alsof jij naast een God ook nog eens een IQ test zou zijn.
Mijn IQ test gaat niet over algemene intelligentie, maar speciaal wat betreft mijn atoomtheorie.
En daar ging jouw vraag dan ook over, want ik had je voor dom uitgemaakt wat jouw reactie op mijn atoomtheorie betrof.
Voor de rest is het best mogelijk dat je intelligent bent.
Citaat:

Dan heb je ook geen reden om je boven je medemens verheven te voelen als een soort van God.
Zeker heb ik die wel, want ik ben ook God.
Ik ben de wedergeboren Christus en zelfs de echte Christus anders dan die dwaas van 2000 jaar geleden.
En dat het toeval is dat ik het ben, doet daar niks aan af.
Want dan zou ook niemand recht hebben geëerd te hebben of behandeld naar zijn prestaties.
En dan zou er een gespletenheid ontstaan tussen wat je presteert en toch heel doodgewoon te zijn als iedereen.
En bijvoorbeeld ook een boef niet gevangen gezet kan worden, want dat hij zo is is toeval.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden