Los bericht bekijken
Oud 22 oktober 2005, 21:01   #31
bie6601
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2005
Berichten: 368
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisis
Schrik voor de resultaten?
Nee belange niet want de resultaten doen er niet toe voor mij ik ben bij het ABVV en zal er niet weg gaan omdat er andere mensen zijn die voor het vlaams belang stemmen .
Waas vorige maand zelf nog bij het ACV en heb zelfs nog nooit voor de CD&V gestemt dus weet niet goed waar je heen wil .

En ik ben zelfs bij de ziekenkas van de onafhankelijke .
De dag van vandaag is het volk niet meer zo van dezelfde ziekenkas of vakbond als dezelfde partij dat je stemt .

Ben van de ziekenbond van het ABVV naar het onafhankelijke gegaan omdat die betere voorwaarden hadden voor samenwonende en voor kinderen.

Toen ik zelfs bij het ACV in de vakbond zat zat ik bij het ABVV in de ziekenbond en was niet voor hun beide partijen dus zo zie je maar daarom ben je het niet eens met de SPA maar dat wil niet zeggen dat je het niet eens bent met hoe het ABVV je belangen als vakbond verdedigt he .
Dus schrik heb ik totaal niet voor mij stemt ieder lid voor wie hij wil begrijp alleen niet goed waar u heen wil hoor want daar hebt u nog altijd niet op geantwoord mischien weet uhet zelf niet .
bie6601 is offline