Los bericht bekijken
Oud 22 november 2013, 21:10   #98
abramis brama
Parlementslid
 
abramis brama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 augustus 2002
Berichten: 1.979
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
ik kan veel beter dan jou urellekes geven. dit is bagger en dit waren zeker nv-a'ers : strepy.
Een niet te verantwoorden geldstroom aanklagen binnen een federatie is volgens jou 'oproepen tot haat' ?

Ik vind de oversubsidiëring van zonnepanelen, die Freya VDB destijds een tijdlang op ons losliet, schandalig en gruwelijk asociaal. Wie geld had kon er nog rijker van worden, en wie geen geld genoeg had om er te leggen mag de verhoogde energiefactuur betalen om die eerste categorie hun groenestroomcertificaten te betalen.
De kritiek die ik toen had op dat subsidiebeleid, dat was volgens jou dan ook "oproepen tot haat tegen de zonnepaneel-bezitters" ?
Ik moet je ontgoochelen : ik heb er zelf liggen. Dan roep ik dus op tot haat tegen mij ?
De simpele waarheid is dat mensen die gebruik maken van een onverantwoorde geldstroom, wanneer ze daar de kans toe hebben, gelijk hebben.
De schuldigen zijn degenen die die geldstromen op poten hebben gezet. In jouw voorbeeld de politici die de architecten waren van de 'N.V. belziek" , in mijn voorbeeld Robert Stevaert en Freya VDB. Noch de Walen, noch de zonnepaneelbezitters valt dus iets te verwijten.

Met heel veel "bad will" zou je dus hooguit kunnen beweren dat dit "oproepen tot haat tegen welbepaalde politici" is. Maar zelfs dat klopt eigenlijk niet.

Om het zo correct mogelijk te verwoorden : het zijn allebei oproepen om de fouten van de vroegere politici aan de kaak te stellen, en te corrigeren.
__________________
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".

Laatst gewijzigd door abramis brama : 22 november 2013 om 21:13.
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden