Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2003, 01:39   #62
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Allez, ik kan het toch niet laten om niet te reageren op de postings van m'n "collega" alhier.
Ja J-P, jij kent mij, maar ik ben hier nog altijd anoniem en ik wil dat zo houden. Dus over hoe en van waar we elkaar kennen, ga ik hier niets zeggen. Dat begrijp je wel hoop ik. Wel vermeld ik al op voorhand dat je me een nogal aardige kerel vind. Voor in het geval je zin zou krijgen om me uit te schelden, want ik heb òòk kritiek.

Eerst zeur je dat je geen reacties krijgt, en als je ze dan krijgt begin je die mensen te "pakken" op hun zogenaamde intelligentie. En dan nog juist diegenen die de meeste zinvolle bijdragen op dit forum leveren.
Ik vind dit forum leuk JP.
Ik plaats zelf zeer weinig bijdragen, maar lees er veel.
En ja er is onzin. En ja, het niveau van de reacties is soms bedenkelijk.
Maar het is soms ook goed. En ik noem geen namen, want ik wil geen favoritisme oproepen. Het is hier zo al moeilijk genoeg om steeds te bewijzen dat je neutraal bent. Je wordt uitgemaakt voor communist, fascist, of wat dan ook, al naargelang wat je verkondigt.
Ik zit hier nu al een tijdje en heb hier al gelachen, mezelf kwaad gemaakt, en ook dingen bijgeleerd. Dus blijf maar wat hangen hier. En zoals al voorgesteld, geef uw mening eens over en aantal kwesties. Zoals Vivant bijvoorbeeld. Die gast heeft het volgens mij goed genoeg voor. Alleen, hoe haalbaar zijn z'n stellingen?
En JP, het zijn hier "mensen" hé.
Doe nu niet alsof iedereen die uw vakteksten niet begrijpt, een idioot is hé. Het zou toch niet fair zijn mocht ik U als een idioot bestempelen omdat u bevoorbeeld niet kan schaken? Tenminste, niet zo goed als ik.
Dus, spreek zoveel mogelijk "mensentaal".
Dan word je in ieder geval door méér mensen begrepen en zal er ook meer reactie komen op je postings. En dan wordt het wel eens plezant. Je zal wel zien.
In ieder geval, de trans-atlantische politiek is één van m'n stokpaardjes.
En omdat nog maar weinig Europeanen door hebben tot wat de VS allemaal in staat zijn, zijn alle klokkenluiders welkom. Op alle fronten.
Dit is daar één van.
Dus, verder doen zou ik zeggen. Het brengt in ieder geval wat intellectueel leven in de brouwerij. Tenminste, als je niet alleen maar gaat schelden op je critici.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden