Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2018, 15:50   #515
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Ongeacht het nu spaceX van Musk is of een ander privébedrijf stel ik mij vragen over de macht dat deze mensen zullen krijgen eens hun satellietnetwerk volledig is uitgerold. Verborgen agenda? Anderzijds stel ik mij vragen waarom dit allemaal nodig is om nog meer satellieten in de ruimte te schieten.

450 lanceringen? Is dat om de mindere uitstoot van zijn Tesla's te compenseren (en ja elke E-wagen heeft ook uitstoot. Niet aan de wagen zelf maar door de productie van elektriciteit, die nooit 100% propere energie is).
@ Profiteur of de vragensteller. De duidelijke en logische antwoorden staan er nochtans, ook duidelijk in het Nederlands, onder andere post 503.

Maar stel uzelf nog maar meer vragen, het zal alvast een samenzwering zijn, want geen antwoord is voldoende voor jou. Of lees je de antwoorden niet?

Citaat:
Is dat om de mindere uitstoot van zijn Tesla's te compenseren
Wat zou de uitstoot zijn moest op elk bewoonbaar plekje van de wereld ultrasnel breedbandinternet uitgegraven worden (dikke kabel of glasvezel)?
Of leveren ze dat met de fiets en graven ze dat met de hand?

Weet je wat enkel een stukje glasvezel-internet aanleggen kost, per meter ofzo?
Mss staat het hier:
Citaat:
https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/1699117
vrijdag 17 juni 2016 15:32

Mulders83
Topicstarter

Ik heb een nieuwbouwwoning in een dorp waar enkele jaren geleden glasvezel is aangesloten. Ondanks dat er ook een coaxnetwerk ligt, kan ik geen keuze maken en moet ik een glasvezelaansluiting aanvragen. Hoewel het perceel waar ik mijn huis gebouwd heb destijds ook al als bouwkavel bekend stond bij de gemeente is er geen glasvezelkabel 'klaar gelegd'.
Omdat ik graag snel internet wil, heb ik 14 weken geleden een glasvezel abonnement aangevraagd zonder een indicatie te krijgen van de kosten. De provider heeft vervolgens een verzoek ingediend bij hun vaste kabelbedrijf voor een offerte. Na 12 weken ontving ik een offerte van de provider van €3569,50 voor een na-aanleg vanaf het wijkverdeelpunt. Dit punt ligt aan het einde van mijn straat, ongeveer 160 meter van mijn huis af.

Laatst gewijzigd door Micele : 23 februari 2018 om 16:12.
Micele is offline   Met citaat antwoorden