Los bericht bekijken
Oud 29 februari 2004, 13:13   #49
UNIE
Burgemeester
 
UNIE's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Berichten: 508
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonge Belg
Leugenaar. Benjamin is geen belgicist, maar pleit voor de aansluiting van Wallonië en Brussel bij FRANKRIJK De hoeveelste leugen is dat nu al waar ik u op betrap?!
Is dat zo? Dat spijt me dan. De hoeveelste "leugen" (zeg maar gerust vergissing) zou dat zijn van mijn kant? De eerste zeker.

Mocht u toch vinden dat ik meerdere leugens heb uitgeslaan, start gerust een topic op "Tantist liegt", zoals ik gedaan heb met de BUB. Intussen ongeveer 20 pagina's lang. U begrijpt wel hoe schamper uw kritiek van mijn kant onthaald wordt.

Zeker als je beseft dat België gesticht is door een rattachistiche club, mét de bijhorende Franse agitatie. Rogier, Lebeau, Gendebien,... De echte burgerlijke revolutionairen als Louis De Potter betreurden hun daden achteraf, en verlangden de hereniging van België en Nederland.

Soit, afgezien daarvan (mooi ontwijkingmanoeuver, maar niet goed genoeg):

Dat men altijd vertrekt van een minderheidstaal als uitgangspunt van het belgicisme. Historische voorbeelden genoeg, en uw partij volgt die lijn consequent: in BHV op de Franse taalrol, dit forum,... Dat is het probleem.

Ik ben geen lid van dat particuul. Waarom betrekt ge mij erbij?
__________________
UNIE is offline