Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2021, 14:29   #83
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
BDW zat in de Zevende Dag.
En het ging natuurlijk over Francken.
We zagen een zenuwachtige, duidelijk niet op zijn gemak zijnde onzekere BDW.
Met arrogantie probeerde hij de situatie te beheersen, maar hij kon geen zinnig argument aanhalen in het voordeel van Francken. De N-VA zou Francken veel beter lozen.

Toen het onderwerp op corona in Antwerpen over ging, zagen we een kalme heel zelfbewuste en duidelijk enorm goed geïnformeerde BDW. Hij leek hier wel een beetje de super-politicus waarvoor zijn aanbidders hem houden.

Verder in de Zevende Dag was ook Demir. En het draaide uit zoals ik voorspeld had. Ondanks mevrouw Demir niets met de zonnepanelenramp te maken heeft, kan ze er voor opdraaien.
Haar afwentelen op de belastingsbetaler wordt echt niet gesmaakt.
En haar, enorm doorzichtige en allicht van bovenaf opgelegde poging om het debacle tot bij de sossen te herleiden, is totaal mislukt.
Het was wel moedig van haar om daar te gaan zitten. Eigenlijk hadden Tommelein en Peeters daar moeten zitten zweten !

En de scheerbeurt is nog niet afgelopen, dit gaat door tot op het bot. Hopelijk kan ze goed stilzitten.

Ik blijf mij verwonderen over de graad van onnozelheid die N-VA als partij hier aan de dag legde bij de verdeling van de bevoegdheden tijdens de regeringsonderhandeling. Ze wisten toch dat er op dat departement een toxisch dossier aan het gisten was ? Of zou hun 'geniale' andries gryffroy die het zoooo goed kon uitleggen in het Vlaams parlement dat de huidige regeling die nu in diggelen ligt de juiste weg was om te bewandelen zich toch vergist hebben ? Zijn partijgenote Demir mag daar nu de boter voor opvreten.

Ik denk dat de voorzitters van de tsjeven en de liberalen zich een breuk hebben gelachen, toen hun collega Bart het departement energie koos voor zijn partij.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden