Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2021, 20:10   #99
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Ik blijf mij verwonderen over de graad van onnozelheid die N-VA als partij hier aan de dag legde bij de verdeling van de bevoegdheden tijdens de regeringsonderhandeling. Ze wisten toch dat er op dat departement een toxisch dossier aan het gisten was ? Of zou hun 'geniale' andries gryffroy die het zoooo goed kon uitleggen in het Vlaams parlement dat de huidige regeling die nu in diggelen ligt de juiste weg was om te bewandelen zich toch vergist hebben ? Zijn partijgenote Demir mag daar nu de boter voor opvreten.

Ik denk dat de voorzitters van de tsjeven en de liberalen zich een breuk hebben gelachen, toen hun collega Bart het departement energie koos voor zijn partij.
Idd.
Wat u beweert is ook mijn conclusie na het bekijken van De Zevende Dag vandaag.
Demir zat daar eenzaam, doch heel moedig, de emmer stront over haar hoofd te krijgen.
Ze is opgeofferd door de N-VA, die als grootste partij van de Vlaamse regering Borurgeois inderdaad wist dat de 15 jaar terugdraaiende teller het niet zou halen.
Ik denk ook dat vooral Coens zich nu een glaasje champagne zal gunnen.

Tommelein blijft heel mooi (wie kijkt er nu ook naar de Afspraak) redelijk buiten schot. En Lydia Peeters al helemaal. Voor o-VLD is hun zonnepanelenblunder een windje in een klein glaasje water.

De NVA in de persoon van Demir pakt alle shit.
Met voorbedachte rade van de N-VA ?
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden