Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2021, 22:57   #71
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Het ergste van dat "overheidskluwen om de postjes" is dat ze er zelf niet meer aan uit geraken bij de besluitvorming en dan maar wat aanmodderen om de schijn te redden.
Niettegenstaande wij de hoogste belastingen ophoesten is onze buitensporige staatsschuld het duidelijke bewijs daarvan.

Als ik het goed begrepen heb ligt het oorspronkelijk onrecht in de medische
wereld .Ik kreeg een trombose en kon nog zelf mijn auto nog besturen op voorwaarde dat ik mijn verlamd linkerbeen kon uitschakelen en dat lukte.
Nu recenter kreeg ik een tweede trombose en lukt mij niks meer zonder mijn dure automatische wagen die uitsluitend nog gebruikt word om inkopen te kunnen doen. Daarom leg ik met mijn wagen per jaar maar duizend km af.
En nu recent hebben ze er dus iets op gevonden. Ik mag de volle pond betalen en recent is de gemeente nog eens komen mee parten.
Ik zou dus geen aanspraak kunnen maken op een behandeling als gehandicapte. Wie dan nog wel? Ik kan niet meer gaan wegens verlamming dus en ben in het bezit van reeds een tweede pacemaker. Wanneer is men dan gehandicapt? Als men geen kop meer op zijn lijf heeft?
Ik schreef reeds dat ik persoonlijk reeds gehandicapten heb betrapt ; gezeten in mijn wagen; die ik een sprint er zag uitpersen vanuit hun wagen die op een gehandicaptenparking geparkeerd werd voor diverse warenhuizen.
Hier klopt iets niet meer. Totaal niet!
Gelukkig zijn geneesheren gezonde mensen die zich geen vragen stellen wat de gevolgen kunnen zijn van hun lichtzinnigheid.
Waarschijnlijk zijn het rechtsen die vinden dat zij zich totaal niks moeten aantrekken van het lot van gehandicapten. Ze mogen dus voor mijn part ook allemaal een trombose krijgen. En liefst zo vlug mogelijk. Dan kunnen ze ook jaren genieten van het vreugdevolle plezante leven van een gehandicapte . Want hij bezit een volautomatische wagen en dat zal niet mogen voor een werknemer. Welke is dus de echte drijfveer dan om iemand uit te persen die ternauwernood 1000 km aflegt per jaar om aan eten te geraken?
Nijd en miskandoese soms? Schitterend beleid en wetgeving!!!!!!
Daar mogen jullie allen zeer fier op zijn.
werkman is offline   Met citaat antwoorden