Los bericht bekijken
Oud 25 april 2005, 01:50   #7
William
Provinciaal Statenlid
 
William's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2003
Locatie: VLAANDEREN
Berichten: 605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Het gebruik van een scheldwoord zoals " schijnheilige tsjeef " mag misschien ontlastend werken, doch brengt niets bij. Is echter typisch voor een blokker.

Leterme heeft doorzettingsvermogen en weet wat hij moet doen.

De kern van de zaak is de persoonlijke wil van Verhofstadt om persoonlijk aan de macht te bijven. Voopost is fout met zijn banners " Vld etc ". Het is " Verhofstadt " enz

Hij is de oorzaak van alles.

Gelieve uw pijlen niet op uw eigen mogelijke bondgenoten te richten. In Wallonnië zijn er meningsverschillen, doch als de punt bij de paal komt is het van zij trek dezelfde zeel.

Slogans zoals België Barst en dies meer brengen ook geen aarde aan de dijk
want zij doen het debat telkens opnieuw polariseren, daardoor vertragen en daardoor onmogelijk maken.
Moeten we nu lachen??
Je hebt volkomen gelijk wat Verhofstadt betreft; hij was, is en zal steeds een buiger blijven van de PS in ruil dat hij z'n vetbetaald jobke mag houden.
Dus daar verspil ik geen speeksel meer, iedereen weet wie "onze" permier is..

Maar wat je daar zegt dat Leterme weet wat hij moet doen....daar begin ik meer en meer twijfels over te krijgen. Wie was voor de Regionale verkiezingen van 13 juni nog de man die alles hier is ging regelen in 5 minuten.
"Geef me 5 minuten en BSL-Halle-Vilvoorde is gesplits!"; citeerde hij nog. Binnen een paar weken zijn we terug de maand juni, met andere woorden die 5 minuten duren al één jaar....ik wist dat de CD&V traag van begrip was..maar dat ze zó traag waren...

Nu ja héél dat kartel is al vergiftigd hé, Leterme en co moeten niet staan brullen dat Verhofstadt z'n beloftes niet uitvoert hé, ze zijn geen haar beter, meneer ging alles regelen in 5 minuten, z'n compaan Bourgeois stapte niet in een Vlaamse Regering voor BSL-Halle-Vilvoorde was gespiltst, de duizenden deadlines van de NVA liggen al lang achter ons.
Deadline 2.574 van Dewever is ten einde gelopen gisteren....
en nog steeds is er geen reukske, geen bewegingske, geen geluidje te horen van een degelijke splitsing.... welcome to Belgium everyone!
__________________

Laatst gewijzigd door William : 25 april 2005 om 01:53.
William is offline