Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2019, 06:10   #1131
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
De gebruiker wil die niet betalen, dat is toch duidelijk! Dat zou kloppen indien de blowers de accijnzen willen betalen, maar, ze WILLEN het niet!
Enerzijds ligt ge triomfantelijk te roepen dat er nog maar 1 land in de wereld is waar cannabis gelegaliseerd is maar anderzijds ga je op basis van een goei half jaar legalisatie in 1 enkel land wel conclusies trekken over alle gebruikers.
Die dan nog niet eens kloppen want als gebruikers inderdaad niet willen betalen hadden de officiële cannabisshops in Canada tot op vandaag nog geen gram verkocht.

Ge trekt dus gewoon verkeerde conclusies uit iets waar je eigenlijk nog geen conclusies uit kan trekken (1 land, een half jaar).


Citaat:
Gij ook niet!
Hier hebben we Madame Soleil weer.

Citaat:
niemand niet. wie betaalt er nu vrijwillig 30% meer voor eenzelfde produkt.
Alle klanten die hun product halen in de officiele cannabisshops onder meer.

Citaat:
Bovendien is er nog kritiek op de kwaliteit van de officiele cannabis in canada. Ze is te droog!
Nog een reden om terug naar de straatdealer te gaan. Te droge wiet is gewoon niet te roken. Smaakt afschuwelijk.
En als die wiet dan ook nog eens een pak duurder is, de rekken in de winkels om de haverklap leeg zijn en de keus zeer beperkt is het inderdaad niet moeilijk dat men terug naar de dealer stapt.
Dat zei ik een paar posts geleden al maar toen was het volgens u BS en nu kom je er zelf mee af...
Citaat:
Man, denk toch eens na. Er is een deal: de overheid legaliseert, en de blowers kopen officiele cannabis. De overheid komt zijn belofte na in canada, de blower niet.
En jij denkt dus echt dat het zo simpel werkt? Laat mij trouwens eens weten waar blowers beloofd hebben in officiële cannabisshops te gaan kopen? Heb je dat weer uit een of andere facebookpoll? De overgrote meerderheid van de blowers vraagt om het gebruik te legaliseren. Ook zonder legale shops kom je als blower wel aan je gerief hoor.

Dus jou riedeltje van de overheid deed dit en de blowers beloofden dat houdt totaal geen steek. De blowers beloofden juist niks.
Citaat:
Zo naief!
Inderdaad, ik wou het net zeggen.

Citaat:
wel als gij meewerkt aan de sabotage van het overheidsbeleid.
Dus niet meewerken aan iets wat de overheid wil is volgens u het saboteren van overheidsbeleid?
De klimaatjongeren moeten dus content zijn met wat de overheid doet voor het klimaat en moeten van straat wegblijven want anders saboteren ze het beleid?
Die dictatoriale trekjes komen tegenwoordig wel heel vaak boven bij jou eh?

Citaat:
Gij vindt dat terroristen mogen klagen dat de war on terror niet werkt?
Voor mijn part klaagt een terrorist over wat hij wil.
Citaat:
maar de blowers wel!
Ja, voor mijn part is iedereen vrij om te klagen over wat hij wil.
Vrijheid van meningsuiting. Ooit van gehoord?
Dictators krijgen er koude rillingen van, waarschijnlijk daarmee dat jij er niet echt bekend mee bent.

Citaat:
Ik heb het alleen over de blowers! Dei werken niet mee! wow, snapt gij wat gij nu schrijft? mogen belastingontduikers deze redenering van u ook gebruiken? tuurlijk, maar niet als ge meewerkt aan de sabotage ervan, dan is het hypocriet.tuurlijk wel, maar niet als ge de blowers goedpraat die de zwarte markt blijven gebruiken, zelfs al is er een legale.
3 keer gelezen, ik kan er kop noch staart aan krijgen.
Iemand?


Citaat:
WA???????????????????? Ze hebben NIETS ANDERS GEDAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! De zwarte markt in colorado is nooit zo groot geweest als nu nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bestaat de legale markt er nog of niet? Is de sabotage dan gelukt misschien?
Nee dus. En daar veranderen al jou uitroep- en vraagtekens juist niks aan.

Citaat:
het is niet legaal. En niemand is vragende partij.
Ik zei ook niet dat het er legaal was. Jij beweerde dat blowers het beleid van de overheid (of dat nu legalisering of gedogen is) saboteren. Dat zeg ik nogmaals: het zijn sukkelaars in dat saboteren want na al die jaren van dag in dag uit saboteren bestaat het gedoogbeleid nog steeds. En heeft hun sabotage dus niet veel uitgehaald. Want als je iets saboteert doe je dat om de werking te verstoren. Als de werking dus gewoon verder gaat is je sabotage mislukt.
Net zoals jou bewijsvoering hier.

Citaat:
het is een groot succes. De mens maakt fouten,, maar het systeem van verkeerslichten is een groot succes. dat gij het zonlicht wil ontkennen is hilarisch.
Heel jou geleuter over verkeerslichten is begonnen toen ik stelde dat geen enkele overheidsmaatregel vanaf dag 1 100% succesvol is. En dat zijn rode lichten ook niet. Zelfs niet na jaren.
Als jij dan vind dat ik met die stelling het zonlicht ontken weet ik wel wat hilarisch is.

Citaat:
Ik had het over canada, OPLETTEN!
Ahzo, dat had ik niet door want de situatie die je daar schetste was even goed van toepassing op Antwerpen. Stijgend gebruik enzo...

Citaat:
HAAHAHAHAHAHAHAChristopher Hitchens is een genie.
Hoeveel pagina's gaat ge nu weer over uwen Christof bezig blijven?
Hij interesseert mij geen hol en hij heeft niks met de discussie van doen (Moeder Theresa in godsnaam, waar ga je het halen?) dus waarom verbaas ik me er eigenlijk over dat jij er over bezig blijft?
Haal anders Ted Nugent nog eens van onder het stof! Of scientology!

Citaat:
Als hij fransman was geweest, was mijn quote in het frans geweest. stop bleating!
Hoe interessant allemaal seg.

Citaat:
Gij hebt echt altijd ongelijk.
Jij bent een genie.
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 20 juni 2019 om 06:23.
BigF is offline   Met citaat antwoorden