Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2017, 14:45   #73
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Wat jij "protesten" noemt zijn in werkelijkheid acties om elke vorm van debat stil te leggen. Indien hun standpunten echt zoveel steek houden en die van de gewraakte sprekers te gek zijn om los te lopen, zoals de SJW's zelf beweren, dan moet het toch een koud kunstje zijn om dit aan te tonen via een debat.
In het artikel van DM is er sprake van een lezing waartegen geprotesteerd werd. Hebt u ook voorbeelden van protesten tegen een debat? En trouwens, op welke manier zou het afpakken van subsidies van de universiteit (die uw helden dus wél uitnodigen voor het geven van een lezing) helpen om die protesten te doen afnemen??

En wat is een 'SJW'?


Citaat:
Dus die censuuracties proberen te beteugelen is een stimulans van de VvMU. En niet een beknotting ervan, zoals De Morgen zo orwelliaans insinueert.
Ik denk dat u de definities van 'censuur' nogal verwart met 'protest dat mij niet zint'. Ik zie trouwens nergens in dat artikel van DM ook maar iets dat lijkt op wat u hier beweert. Zou het niet nuttig zijn om dat eerst zelf eens te lezen?


Citaat:
Het eufimisme "vredegerechten" is iets waar jij mee bent komen aanzetten. Gezien de scope van hun jurisdictie is het woord "gedachtenpolitie" een betere omschrijving.
Eufemisme? Je komt hier met een 'tribunaal' in Ontario dat, gezien hun werkzaamheden, bij ons gewoon 'vredegerecht' genoemd zou worden. Als jij vindt dat een vredegerecht echt een soort 'gedachtenpolitie' is, hoe serieus denk je dat men jou dan nog gaat nemen?


Citaat:
Ik zou graag eens van jou willen weten welke informatiebronnen ik dan wel moet raadplegen die een juistere kijk op de zaak geven. Aan welke serieuze lectuur besteed jij je kostbare vrije tijd, tussen het veelpoepen door?
Wel, als eerste tip zou ik geven: bekijk de bronnen die je nu reeds volgt eens een beetje kritisch.

Als die jou vertellen dat een vredegerecht eigenlijk een gedachtepolitie is, neem dan eens de tijd om een aantal zittingen bij te wonen, die zijn namelijk openbaar. U zal snel zien dat die brede beschuldigingen compleet van de pot gerukt zijn.

Bijgevolg kunt u zich de vraag stellen of uw favoriete vloggers, als ze over zoiets simpels al moeten liegen, wel de moeite zijn om nog langer te volgen.

Leer ook Engels. Gezien uw flaters met het artikel over dat vredegerecht en het bel-me-voor-u-binnenstapt-conflict lijkt me dit cruciaal als u bronnen in die taal wil raadplegen.

Laatst gewijzigd door Klein Licht : 27 juli 2017 om 14:47. Reden: haakjes!
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden