Discussie: Zwemmen in Europa
Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2019, 14:25   #34
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Als er zo een honderd "jongeren " een vechtpartij of miserie willen uitlokken, waarom vliegen er dan geen achthonderd papa's (die daar zeker zitten) op die honderd idioten. Ja maar wij hebben onze kinderen bij hoor je ze dan zeggen, bullshit natuurlijk, het is juist om die kinderen later nog een redelijk leven te kunnen geven dat er nu een halt moet toegeroepen worden aan de steeds verder doorgedreven dominantie door onze minderbegaafde gasten.

Overlaatst, ambras met Marokkanen in de Lilse bergen, mijn zoon moeide zich, de politie erbij, Marokkanen waren verdwenen, iedereen gelukkig, de politie omdat ze niet echt iets hadden moeten ondernemen, kind van twee jaar dat in het kinderbad vol gestamd was door min of meer volwassen Marokkaan is naar het hospitaal gedaan voor onderzoek enz.
Maar weet je wat het strafste van heel de zaal was? Mijn zoon werd aangesproken door enkele Turkse vrouwen en uitgescholden voor racist, hallucinant niet, de verrijkers maken amok stampen zelfs een kind en wij zijn de racisten voor dat, tja hoe moet je dat noemen.
Waar gaat dat naartoe met onze beschaving.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ze zijn in de meerderheid omdat wij niet meer gaan en wij gaan niet meer omdat ze in de meerderheid zijn.
Hoe is het toch ooit zover kunnen komen, mensen, linkse rukkers doe jullie ogen open dit is maar een plaagstoot, binnen kort mag je niet meer in de steden en zo verder komen van onze verrijkende jongeren en eigenlijk ouderen ook hoor.
ik vind het toch een beter idee om daar een paar honderd para's voor in te zetten dan een paar honderd papa's.

ik dacht dat we daar belastingen voor betaalden ... staat en basistaken etc.

Laatst gewijzigd door Anna List : 3 juli 2019 om 14:26.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden