Los bericht bekijken
Oud 2 november 2019, 18:11   #1513
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dat heeft nu eens niks, maar dan ook niks met democratie te maken.
Gewoon de wetgeving aangaande de privacy (o.a.) die je hier om de haverklap schendt.

Maw, je speelt met vuur.
Kom achteraf niet klagen dat je je verbrand hebt.
Wel, het staat iedereen vrij om klacht in te dienen indien ze van oordeel zijn dat hun privacy geschonden is.
Kan je eigenlijk de privacy schenden van iemand die zich verbergt achter een uitgevonden naam? Kojak bijvoorbeeld. Volgens mij ben je niet de filmster en dus een nobele onbekende op dit forum. Net zoals alle andere onbekende leden op allerlei forums.
Er zijn er die gewoon zeggen wie ze zijn ... zeer zeldzaam.
Die uitzonderingen moeten toch zeker zijn dat ze geen leugens verkopen hé ... of wat denk je?

Wat de namen aangaat van de ambtenaren die documenten hebben gecreëerd om dit dossier samen te stellen zie ik ook geen probleem. Volgens hen hebben die hun werk correct uitgevoerd en dan verdienen ze een pluim.
Fier zijn op uw werk heet dat dan.
Tijdens een gesprek met Wim Van den Eynde gaf hij ook de raad om iedereen gewoon bij naam te noemen, als je dat niet doet is je verhaal ongeloofwaardig en betekent dat ook dat je niet instaat voor wat je neerschrijft. Rondom jou schieten met losse flodders ...
In het boek De Bloedkamer start de eerste paragraaf met de woorden IK BESCHULDIG die en die magistraat -volle naam gepubliceerd.
Niemand heeft gereageerd en weet je ook waarom? Omdat de volle waarheid werd neergeschreven.

Eens buiten de balie en overheidsdiensten heeft waarheid toch ergens wat waarde.


Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 november 2019 om 18:39.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden