Los bericht bekijken
Oud 17 september 2012, 17:34   #31
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gambassi Bekijk bericht
Mijn gedacht .

De technologie kan danig evolueren dat deze veel werk kan overnemen en mensen net minder moeten werken.

Al dat gelobby tussen bedrijven, banken en politiekers moet stoppen.
Dat politiekers zich eens bezighouden met zaken als levenskwaliteit, inderdaad ipv met economie, want van dat laatste kennen ze de ballen, zoals blijkt.
Dat de banken weer eens gewoon bank spelen, zonder hefbomen en rente. Gewoon onkostenvergoeding voor beheer en basta.
En laat de ondernemers ondernemen zonder al dat politiek getouwtrek.

Met nog meer besparingen en taksen en boetes en uitwringen van de bevolking krijg je geen economie terug op de rails.


Mensen zijn niet op deze wereld om alleen maar te werken tot ze er bij neervallen .
Er is hier veel meer te beleven op deze aardkloot dan dat.

Maar we gaan eerst onze economie 'perd total' moeten rijden , voor we kunnen heropbouwen vanaf de grond.
Eerst zal het kaartenhuisje verder instorten.
Als de politiekers alles naar de kloten hebben gedaan kunnen ze zich vergrijpen naar de derde domme zet , " een derde wereldoorlog om eens alles kapot te schieten en de werkman mag weer herbeginnen . soms vraag ik me af of de linkse kloten daarom de moslims al aan het importeren zijn.

Als we alles in vrede moesten kunnen regelen , en met het geld dat ze in wapens en oorlog stoppen hadden ze net zo goed voor hen een huisje en een toilet in hun eigen land kunnen bouwen , dan was er veel werk en een leven en bleven ze misschien ginder .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden