Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2021, 11:03   #108
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Nee nee geen familie of kenissen. Ik baseer me volledig op wat in de traditionele media verschijnt en de dramatische nieuwsfeiten. Kritisch denken is me ook compleet vreemd. Aldus leef ik al sinds een jaar in compleet isolement. Ik heb een dagelijkse video-call met mijn echtgenote maar ben bezorgd dat er misschien zelfs daar risicos zijn gezien we nog steeds in hetzelfde huis wonen. We hebben wel een aparte ingang van het huis en ik leef op de benedenverdieping en zij op de eerste verdieping. Maar ik ben niet 100% zeker of er toch onder de deurkier die niet volledig hermetisch afgesloten is toch nog corona binnen zou kunnen komen.

Vandaar dat ik erg verbaasd ben dat er hier beweerd wordt dat er uberhaupt nog 85 plussers in leven zijn.

Ik ga ervan uit dat dit fake news moet zijn van de anti-vaccers en covid idioten die beweren dat het allemaal zo erg niet is en de maatregelen niet in proportie zijn tot de onomstotelijk bewezen dramatische feiten.

Mensen vallen bij bosjes dood op straat! Zelfs mensen die jong en compleet gezond waren veranderen massaal van de ene dag op de andere in 'levende doden'.

Ik denk dat we nog veel strengere maatregelen moeten nemen, best zou zijn om alle contact met anderen te verbieden, en ook binnen een gezin contact tot een absoluut minimum te houden en het dragen van bio-hazard suits - ook binnenshuis - te verplichten. Het is duidelijk dat we bijlange niet ver genoeg gaan in de maatregelen en dat als we niet drastischer optreden de mensheid simpelweg UITGEROEID gaat worden.
volkomen mee eens
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden