Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2019, 13:37   #316
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
De manier waarop u reageert is gewoon een schande.
U verbindt gender aan dom en traagheid, en u heeft blijkbaar ( wanneer ik uw mening lees) de intelligentie van een fruitvlieg.

1. Er zijn weinig mensen die werkelijk last hebben van psychose.
2. Binnen die groep ( mensen die wel die aanleg hebben) zitten net zoals in andere groepen, blowers.
3. Het is niet zo dat die aanleg verdwijnt, wanneer je niet blowt.
4. Het is mogelijk dat cannabis voor deze groep werkt als trigger, net zoals alcohol doet, maar dan moet er al sprake zijn van zeer regelmatig gebruik in hoge hoeveelheden.
5. Wat echter ook een invloed heeft is de KWALITEIT van cannabis, nu worden er soorten verkocht die bespoten zijn met LSD om de werking ervan veel sterker te maken.
6. Uiteraard zijn vooral mensen met aanleg voor psychose gevoelig voor zaken zoals LSD dus DOOR TE LEGALISEREN VERMIJDT JE DIT SOORT SITUATIES EN WETEN MENSEN WAT ZE GEBRUIKEN;
7. Je moet dus , net zoals voor alcohol, ook preventief informatie geven aan gebruikers.
8. Wie ernstige psychische problemen heeft, drinkt en blowt beter niet.
9. Dat is echter geen reden om niet te legaliseren, net zoals bij alcohol ondervindt de gemiddelde gebruiker nergens last van.
10. Uw getoeter is dus nergens voor nodig, maar u heeft de mening van een seksistisch zwijn, dus verwacht ik eigenlijk van u geen enkele zinvolle bijdrage.
3.
De domheid van deze post is zo erg, dat blowers u beginnen te corrigeren!
Wat een affront! zaaaalig!

Dit is trouwens géén reactie op mijn post.

Ik duidt u meermaals op het feit dat u dezelfde argumentatie gebruikt als de NRA, nog geen enkele keer antwoordt u daarop. ik krijg wel geklaag en veel zelfmedelijden. maar geen enkel tegenargument.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 augustus 2019 om 13:37.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden