Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2019, 21:26   #30
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Niet in steden, wel in appartementsgebouwen waar zulke beslissingen bij meerderheid genomen moeten worden.
In steden liggen meestal appartementen...

Ik ken dat hoor, was ook eigenaar van een appartement, in D en in Be.

Bij meerderheid? Ik zou niet weten waarom parkeerplaatsen daar ook onder vallen. Ik ken appartementen waar elk appartement zijn eigen ondergrondse parkeerplaats heeft.

In D had ik een eigen parkeerplaats (buiten) dat behoorde bij het appartement.

Ik heb je een Nederlands vb van een appartement hierboven gegeven. Trek uw plan.

Citaat:
Een oplaadpunt voor elektrische auto’s op het terrein van de Vereniging van Eigenaren

Hoe werkt dat?

De praktijk

Jorrit woont in een appartement in Utrecht en had voor zijn nieuwe
elektrische BMW een oplaadpunt nodig. In overleg met zijn VvE regelde hij dat er in de meterkast een nieuwe groep bij werd geplaatst, met een eenvoudige tussenmeter om de hoeveelheid stroom bij te houden.
Elke 6 maanden rekent hij met zijn VvE de stroom af die hij heeft afgenomen. Voor zowel Jorrit als de VvE is dit een eenvoudige, maar goede oplossing.

https://nederlandelektrisch.nl/asset...laadpunten.pdf
Citaat:
En verder, ja, mij moet je niet overtuigen van de stelling dat BE ook op vlak van technologie en investeringen een gastachterlijk land is hoor.
Er zijn bedrijven die hun eigen groene stroom opwekken en alle bedrijfswagens van hun werknemers op termijn vervangen door EV, elk werknemer zijn laadpaal. In Limburg.

Laatst gewijzigd door Micele : 26 februari 2019 om 21:33.
Micele is offline   Met citaat antwoorden