Los bericht bekijken
Oud 7 december 2014, 18:16   #61
Troubadour
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 december 2013
Berichten: 1.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Nu heb je "Sport" alleen zelfs. Dit forum schpt hopelijk ook wat meer orde in K&K. Daar komen soms ook interessantere lichtere thema's voor die dan overstelpt worden door Demper en co.
Ah, okay. Het was me niet duidelijk dat je 'cultuur' onder K&K wou zetten. Mijn excuses.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Geschiedenis heeft het voordeel van duidelijk omlijnt te zijn. Ik denk niet dat er zoveel theoretische discussies rond politieke filosofie zijn. Meestal is iets in de actualiteit aanleiding. Ik zou daar dus geen subforum voor maken. Maar dat hangt ook af van de andere categorieën. Als een subforum duidelijk omlijnt is mag het desnoods klein zijn m.i.
Ding is dat er nu ook niet gek zoveel discussie is onder geschiedenis. De twee onderwerpen lijken me wel hand in hand te gaan en zullen elkaar niet echt verdringen.

Ik heb zelf op zich geen probleem met kleine, duidelijk omlijnde subfora maar ik vermoed dat de forumbeheerder versnippering veel minder ziet zitten. Daarom probeer ik onderwerpen die thematisch redelijk op elkaar aansluiten zoveel mogelijk samen te zetten.
Troubadour is offline   Met citaat antwoorden