Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2019, 09:09   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard Recordaantal vluchtelingen in 2018: meer dan 70 miljoen.

Recordaantal vluchtelingen in 2018: meer dan 70 miljoen.

Citaat:
Eind 2018 waren er wereldwijd 70,8 miljoen mensen die hun woning of land hadden moeten verlaten vanwege oorlogen, conflicten, vervolging of mensenrechtenschendingen. (<<-- waar of in scene gezet om wat anders met proberen te bereiken die oorlogen???)
Misschien moet men binnen de EU ook maar eens een actie ondernemen zoals de Amerikaanse President Trump van plan??? is.

Trump kondigt operatie aan om miljoenen illegalen VS uit te zetten.

Citaat:
De Amerikaanse immigratiecontroledienst ICE begint volgende week een grootschalige operatie om miljoenen illegalen de VS uit te zetten.
Waarschijnlijk zullen er velen zijn die de actie weten te veroordelen doch dat is niet correct want het gaat om illegalen, zijnde die personen die ongeoorloofd in een land verblijven en er zelfs niet horen te zijn en daardoor ook in overtreding zijn en de *rules & regulations* die in het land waar zij terechtgekomen zijn meestal nog aan hun laars lappen.

Ik kan 'The Donald' echt géén ongelijk geven.

'Slimme' zet, voor de met rasse schreden aankomen lopende verkiezingen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden