Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2017, 10:19   #218
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik vermoed dat uw dochter nog redelijk jong is, tegen dat ze in het zesde leerjaar zit weegt die zak zo een 10 a 15 kg. Wist u dat er richtlijnen bestaan dat de rugzak of boekentas maximum 18 kg mag wegen, hallucinant hé.

Bingel bestaat al langer, mijn dochtertje heeft nu het volledige lager onderwijs doorlopen en er was welgeteld 1 juf die daar gebruik van maakte en hun toetsen op bingel nakeek.

Het merk van hun kleding, boekentas enzoverder word hoe ouder ze worden belangrijker, geef je ze niet de "juiste" merken dan gaan ze langzaam maar zeker tot een groep behoren waarvan je niet wenst dat je kinderen deel van uitmaken.

Ga zo maar verder, je kind in de juiste richting sturen beperkt zich al lang niet meer tot het kiezen van de juiste studierichting, trouwens de groep met wie ze omgaan zal mee bepalend zijn in hun studiekeuze, er komen namelijk weinig dokters voort uit het groepje hakkers dat al van hun veertiende staat jointen te roken aan het lokaal skatepark.

Dus willen of niet, ik zeg verzetten heeft geen zin.
Je verkoopt onzin. Ik heb nooit of te nimmer tot een groepje willen horen dat zich beter voelde dan de rest omwille van het dragen van merkkledij. Op mijn 14e stond ik aan het skatepark, op mijn 14e rookte ik sigaretten, op mijn 15e droeg ik legerbotines en had ik lang haar. Nooit heeft dat enig effect gehad op mijn studieresultaten.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden