Discussie: Voorspellingen
Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2007, 19:01   #11
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik mis je punt vrees ik.
Sorry,

Als jij de evolutie van de gemiddelde temperatuur van jouw sauna wil gaan meten, ga je dan alleen meten wanneer hij aanstaat? Ik vrees dat de resultaten van jouw studie helemaal geen gemiddelden zullen zijn maar er heel ver boven liggen.

Als jij de evolutie van de windsnelheden rond jouw huis wil gaan meten, ga je dan alleen meten wanneer het bewolkt is? Ik vrees dat de resultaten van jouw studie helemaal geen gemiddelden zullen zijn maar er heel ver boven liggen want bij bewolkt weer is er meer kans op wind dan bij blauwe hemel.

Citaat:
Uit de opgemeten temperaturen tijdens hittegolven blijkt dat het Europese klimaat met 1,6 °C opwarmt sinds 1880 en niet met 1,3 °C zoals tot nu toe werd gedacht.
Waarom meet men dan hier alleen de temperatuur tijdens de hittegolven?

Het is wetenschappelijk niet (NIET) correct om te claimen dat het Europese klimaat opwarmt met 1.6°C wanneer men enkel de temperaturen gaat meten tijden de hittegolven, hoe komt men verdomd aan die 1.6°C?

Het zou goed kunnen dat de gemiddelde temperatuur van de hittegolven toeneemt, maar het kan ook evengoed zijn dat de perioden tussen die hittegolven kouder (minder warm) zijn dan voorheen.

Verdomme!
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 10 augustus 2007 om 19:02.
Gun is offline   Met citaat antwoorden