Los bericht bekijken
Oud 20 november 2019, 20:23   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Als die die vier dagen werken voor vijf zoals bedoeld ipv vijf komen werken om er meer vier te presteren lijkt me dat inderdaad een beter deal

Maar ja ...we weten al langer dat Schoof het niet zo nauw neemt met onderzoeksresultaten als die niet in z'n kraam passen.

Al eens bij stilgestaan dat ge misschien wat ouder wordt en minder flexibel voor mogelijke nakende paradigmaverschuivingen op maatschappelijk-economisch vlak ?

Gewoon rustig bij de nva en je rechts-conservatieve messias blijven lijkt me het beste voor enige houvast en zekerheid tot aan de poort en terug van het bejaardentehuis
Ok, ja, genoteerd.
Maar ga je nu je huis laten bouwen door bouwvakkers die maar vier dagen komen, maar wel aan jou vragen om voor vijf dagen te betalen?
Ongetwijfeld wel, want je gaat er nogal voordeel aan hebben.
Maar is dat je definitieve antwoord?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden