Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2018, 00:09   #23
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik vind het eigenlijk bijna een regelrechte slag in het gezicht van de rijscholen en examencentra voor rijopleidingen.

Ik denk dat men daar beter eerst een gaat zoeken of alles wel op rolletjes loopt en of iemand zijn/haar rijbewijs echt verdient na de scholingen.

Mensen gaan uitnodigen na 6 maanden, ik denk dat er veel zullen zijn die 'niet thuis' zullen scanderen.

Ik zou het ook niet willen gooien op dat alle jonge nieuwe auto bestuurders gelijk na ze hun rijbewijs 'gekregen' hebben even 'The fast and the furious' gaan uitproberen.

Natuurlijk zijn er bij die tjah ...

Het lijkt dus meer en meer op een *kassa*kassa* regel.

p.s.

Verplicht een erkende rijschool te volgen en niet leren rijden van vriend, vriendin, kennis, ouders ... misschien?¿
oei, die slag in het gezicht van sommige rijscholen en examencentra is echt best nodig. 't Wordt hoog tijd dat er eens iemand deze wakker schud met een slag in het gezicht.

Ik heb ooit een auto van een rijschool enkele straten gevolgd waarvan de instructrice, die op weg was naar haar leerling om deze op te halen, flagrante fouten deed. Aangekomen bij haar leerling heb ik haar daar op gewezen en gezegd dat het geen wonder is dat veel chauffeurs die zaken niet kennen als de mensen die ze hun moeten bijbrengen ze zelf niet correct uitvoeren.

En dan wil ik het nog niet hebben over chauffeurs die niet achter hun stuur zitten maar er gewoonweg tussen gestrengeld zitten, en dat krijgt hier allemaal probleemloos een rijbewijs.

Laatst gewijzigd door Garry : 1 februari 2018 om 00:11.
Garry is offline   Met citaat antwoorden