Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2009, 08:11   #57
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.849
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Als Marokkaan weet ik dat, door wat ik hoor en zie.
Ik ben geen Marokkaan. Ik zou dus, om er gerust in te kunnen zijn, je op je woord moeten geloven.

Citaat:
De boerka werd tot nu toe 2x waargenomen op de Turnhoutsebaan (Borgerhout) en in Kiel. De echtgenoot draagt een grote baard, en loopt rond in 100% traditionele kleding. Deze personen horen tot een strenge stroming, zoals je in elke geloof terugvindt.
Ook nog op andere plaatsen in België hoor (Maaseik, Lanaken...).

Citaat:
Nu ga je mij niet vertellen dat die 2 opeens symbool staan voor alle moslims in Belgie...
Dat ga ik niet doen.

Citaat:
In Marokko heb ik nog nooit een boerkadraagster gezien, daar dragen ook velen zelfs geen hoofddoek, en de koningin draagt er trouwens ook geen.
OK, dat kan ik (als niet-Marokkaan) aannemen.

Het ziet er zelfs naar uit dat de Marokkanen in Marokko op dit punt minder verkrampt zijn dan Marokkanen in België.

Citaat:
Dus men staat hier tegenover een groep meisjes die dat wel voor zich wensen, maar die dat niet mogen als "bescherming".
Punt is dat ze geen uitzonderingen voor zichzelf kunnen opeisen op basis van een aspect dat in Europa niet telt (godsdienst). De meeste Europeanen willen godsdienst uit het openbare leven houden en geloof me, daar hebben ze goede redenen voor die niets met de islam te maken hebben.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden