Los bericht bekijken
Oud 29 november 2020, 15:34   #7828
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 6 augustus 2014
Berichten: 917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Echt ? Zal misschien zijn dat er daar weinige menselijke contacten zijn

Ik heb twee vrienden die ze hebben gesnapt in April aan een tafeltje met een biertje dat ze toch ergens hadden kunnen op de kop tikken......Den bak in en pas na het betalen van 800 euro mochten ze los.

Dat er maatregelen hier en daar werden overtreden zal wel overal zo zijn maar dat is heel uitzonderlijk en je had er belang bij dat ze je niet snapten. Alle provincies alsook steden zijn er ook hermetisch afgesloten geweest en dit gedurende meer dan twee maanden. Stranden gesloten restaurants hotels winkels en bars eveneens. Twee maanden alles potdicht.

Maar als je nog twijfelt....lees maar eens hoe het er aan toegaat als je nu in Thailand toekomt met het vliegtuig. Toeristen komen er nog steeds niet in en alle andere essentiële reizigers worden opgewacht en begeleid naar een gesloten hotel. Gedurende twee volle weken uw kamer binnen en de deur op slot. U kan pas terug vrijkomen nadat u twee keer negatief test.
Kosten plaatje is voor de reiziger in kwestie. Reken op 1500 euro.

Allemaal beetje zoals hier volgens U ?
Ik woon al jaren in Thailand, graag bewijs van dat vriendenverhaal. Mocht het zo zijn hadden ze echt wel dikke pech of waren ze zo dom als het achtereind van een varken. Waarschijnlijk het laatste.

Hermetisch afgesloten... buiten Koh Chang en andere eilanden viel dat ook goed mee. Je nam gewoon de volgende soi, zelfs naar het zogenaamde Sin City.

Maar desalniettemin, in al de wereldwijde waanzin is in Thailand wonen nu super. Er is geen haar aan mijn hoofd dat eraan denkt om nu de grens over te steken!

Laatst gewijzigd door Erra555 : 29 november 2020 om 15:37.
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden