Discussie: De EV-concurrentie
Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2019, 20:09   #955
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
50 ondertussen, richting 51.
En ja ik ken de oude P's goed. Nog de 930 en 964TT gehad
Je moet me niet geloven.
Daarna zijn de salariswagens gekomen.

Maar als je over een 911 bezig bent en zijn motor dan schrijf je BOXER.
Een boxermotor is een verbrandingsmotor met als kenmerk dat de cilinderparen (bijna) recht tegenover elkaar zijn gepositioneerd. Daarmee wordt bereikt dat het motorblok minder hoog is.
Schrijf je Boxster dan denkt elke "petrol head" direct aan de kapperswagen.

Over het model 3 zwijg ik. Zelfs niet gratis moet ik zo een gedrocht hebben. Maar als ik nog een wagen koop is het zoals altijd met gevoel en volg ik mijn hart. Dan kijk ik niet hoeveel iets kost en wat de prestaties zijn. Dan rij ik er even mee en voel ik mij er goed in of niet. En sorry maar een Tesla interesseert mij geen moer. Tesla heeft iets in de autosector in gang gezet. Maar daar stopt het ook mee.

En wat ik hier en elders al heb gelezen : welke E-wagen heeft ooit al een race op circuit van meer dan een uur gedaan? Welke commercieel te koop zijnde E-wagen? Prestaties van 0 naar 100 km/uur en koppel zijn 1 ding. Neen een E-wagen zijn cijfers klinken mooi en staan goed op papier. En om even te testen lukt het wel. Maar meer dan een uur lukt niet.
Een Tesla (eender welke) vergelijken met een 911 is dan ook volledig ridicuul.

Een Porsche is een levende legende en dat verhaal wordt nog iedere dag verdergeschreven.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden