Los bericht bekijken
Oud 30 november 2022, 15:11   #62
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik snap het probleem (Mercedes: meer vermogen per jaarabonnement in USA ) zelfs niet goed.

Stel, ik wil zo'n auto kopen, met de kleinere versie van vermogen, en wil ook niet betalen voor de gps-actualisatie van de kaarten).
Maar als ik deze auto na vijf jaar verkoop, dan kan ik wel aan de koper zeggen dat ie poepsimpel al die accessoires er kan laten bijzetten. Of ook niet, als hij er ook geen goesting voor heeft.
Die soepelheid, dat is toch een voordeel !!
Dat is zelf al te zien wat mercedes in zijn contract zet qua wederverkoop, het is nog niet eens zeker dat je die opties na 5 jaar nog kunt laten activeren. Ook is het niet zeker dat uw auto na 20 jaar nog software updates of licenses upgrades kan laten uitvoeren.


Pak uw tablet bvb die heeft een update periode van X jaar, ga je daar over, dan kunt ge die niet meer upgraden. dat zal voor die merc net hetzelfde zijn .

Bij firewalls etc hebt ge dat ook he, ge koopt die hardware en een software license maar als die hardware EOL is (end of life) dan kunt ge daar gewoon geen upgrades of zelf licenties voor krijgen en dan moet ge die buiten zwieren en een nieuwe hardware + licenties kopen of die oude hardware nu nog werkt maakt niks uit.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden