Los bericht bekijken
Oud 1 december 2022, 20:35   #1199
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik heb trouwens nog altijd geen PLAUSIBELE verklaring gehoord van Gun over die Russische Maanlanders.
De uitleg "dat doen ze om het geloofwaardig te maken" houdt geen steek.
De Russen waren gezworen vijanden van de Amerikanen, de twee waren verwikkeld in een race om als eerste de ruimte te verkennen.
Waarom zouden de Russen dan deze 'hoax' niet aan de kaak gesteld hebben?
Volgens jou deden de Russen feitelijk mee met de hoax van hun gezworen vijanden?
En waarom staken ze zelf ontelbare roebels in hun eigen Maanlander, ook jaren nadat de Amerikanen al op de Maan geweest waren?
Volgens jou is het immers onmogelijk om door de Van Allen gordel te geraken.

Een of andere bizarre hoax zien is één ding, maar dan moet je wel logische verklaringen hebben voor wat er toen allemaal gebeurd is, en die komen er maar niet.
Omdat die er ook niet zijn, natuurlijk.
Die gelinkte video, dat zogezegd als bewijs van nep fungeerde, de vlaggen, de schaduwen, de poppenkast draden beweging, enz, allemaal een simpele uitleg voor te vinden, die ook rijmt met het gehele verhaal.
Gezegd, en, genegeerd, er komt geen antwoord op.
Dit is al -tig pagina's geen discussie meer.
Mijn interesse is nu ook niet meer. Ik vond dit onderwerp interessant, en ik heb met dat opzoekwerk vanalles bijgeleerd, maar dit soort blind fanatiek geloof in een "alternatieve uitleg", dat is niet voor rede vatbaar en dus tijdverlies.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden