Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2023, 00:14   #42
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
In de eerste aflevering heb ik niets gezien wat ik nog niet wist. Het niveau was wel uitermate geschikt voor de lagere school. Misschien iets voor de kleintjes op Ketnet maar toch niet primetime zondagavond op Een? Ik ben vooral benieuwd naar de aanwezigheid in het Verhaal van Vlaanderen van de migratie die halverwege de vorige eeuw is begonnen. Er zijn ondertussen toch aardig wat Middellandse-Zee volkeren een zeventigtal jaren naarstig mee aan het schrijven aan de Vlaamse historie.
Natuurlijk is het afwachten op de rest van de uitzendingen.
Aan de vernietiging van de Europees Christelijke cultuur wel ja daar hebben ze wel flink aan meegeschreven vooral de laatste 40 jaar.

Buiten wat eten dat meestal in groezellige tenten door al even groezellige figuren wordt geserveerd heb ik nog niet al te veel culturele verrijking mogen aanschouwen.

Ik ben nu echt heel erg mijn best aan het doen om iets positief te vinden... Ah en een alibi Ali of Fatima die onder het juk ontsnapt van de Islam tel ik niet mee, want die omarmen dus de Europees Christelijke cultuur.

Voor de positie van de vrouw en de emancipatie van de Holebi kan je ze ook al niet verantwoordelijk achten, wel in tegendeel, als ze nog een jaar of 30 aan dat verhaal mogen doorschrijven lopen alle vrouwen met nen sjaal op hune kop en hangen de homo's aan een kraan te bungelen op vrijdag als volksvermaak.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden