Discussie: Diego Maradona
Los bericht bekijken
Oud 26 november 2020, 19:08   #11
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Messi, Ronaldo (Christiano), Cruijff, Pele staan er alleszins boven wat mij betreft. Ik twijfel nog aan Iniesta, Zidane, Beckenbauer.

Maradona heeft te weinig echte topjaren gekend terwijl bovenstaande heel hun carriere absolute wereldtop waren.
Di Stefano niet vergeten.
Maradonna was technisch zeer begaafd en bovendien deed hij het snel met de bal aan de voet.
Maar om hem nu god te noemen?!?
Hij behoort zeker tot de betere maar teveel zwakheden omop het hoogste schavot te staan.
Bovendien maatschappelijk geen voorbeeld.
Liet zich als uithangbord door de maffia gebruiken.(Camorra)
Was bekend als vrouwentoekker.
Zijn drugsverslaving en zijn gebruik van doping voor zijn prestaties te verbeteren tijdens de wedstrijden.
En tenslotte in mijn ogen een valsspeler en totentrekker.
Zijn handsbal en zijn houding nadien tijdens de wereldkampioenschappen in de wedstijd tegen Engeland was schandalig.
Als men iets geflikt heeft moet men dat niet zo uitbundig vieren en achteraf ontkennen tegen alle redelijkheid in.
Maradonna was een achterbuurtproduct en zo is hij zijn hele leven gebleven.
Dan is Pele toch van een ander kaliber.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 26 november 2020 om 19:09.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden