Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2019, 13:11   #16
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Gelezen in de gazet.
‘Ik had eigenlijk willen staken vandaag, maar ik kan niet omdat ik al vier maanden thuiszit met een burn-out’, zegt Anja Ginckels, directeur van basisschool ’t Klein Atheneum in Tienen.
Of die commissaris die al meer dan 2 jaar met een trauma thuis zit. Omdat hij bij de aanslag Zaventem-Maalbeek de pers te woord moest staan Allemaal dikke komedianten die hun job niet aan kunnen maar wel het royaal loon willen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Probleem voor de leerkrachten zijn voornamelijk de hele extra zever die er bij is gekomen. Zoveel administratie, grotere klassen (terwijl we veeeeel personeel hebben in het onderwijs ivg onze buurlanden), steeds moeilijkere leerlingen (M-decreet).

In feite is dit miserie gecreeerd louter en alleen door de wetgever die het onderwijs probeert te veranderen naar een stuk van de sociale sector om kansarmen uit de stront te trekken.

Doe dat niet. Richt daar aparte scholen voor in, maar nu krijgen de normale kindjes echt niet de zorg die ze verdienen.

Crevits is een ramp voor het onderwijs, net zoals Schauvlieghe dat was voor het milieu. Die CVP wijven moeten weggestemd worden.
Klopt. Het M-decreet was op voorhand al gedoemd tot mislukken. Crevits is gewoon een incompetente vrouw (ik dacht trut te schrijven maar zal beleefd blijven)
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden