Los bericht bekijken
Oud 17 september 2019, 09:49   #20
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
De fase van tjoener en ik wil de grootste hebben ben ik al meer dan 20 jaar kwijt geraakt. En een Tesla model 3 vind ik zelfs geen gesprek waard. Mensen die zich zoiets aanschaffen hebben gewoon geen smaak en daar hoef ik geen welke-relatie-of-verstandhouding-ook mee aan te gaan. Of beter dergelijke categorie van mensen heb ik liever niet in mijn vriendenkring. Maar dat zijn eveneens de Dogde Ram en andere dikke SUV rijders die iets anders klein moeten compenseren. Mijn mening natuurlijk maar ik mag mijn eigen mening verdedigen.

Ik weet ook niet wat er van waar is en wat niet maar eerst zal de kilometerheffing voor alle LV dus ook -3.5T er aan komen. En daarna zal de LV regel voor al die SUV rijders vervallen. En als het is zoals ze vele jaren geleden al eens gedaan hebben zal het met terugwerkende kracht zijn. Kleine kantmerking: zelf ken ik iemand die een Mustang met 5.0 motor heeft. Met een kleine CNG installatie ingebouwd dus vrijgesteld van BIV en VB. En opeens tegen 01/01/2020 : volle pot VB
Ik weet ook niet waarom Porsche die acceleratietijden nog op hun websites zet... sinds Tesla dat ook doet.
Micele is offline   Met citaat antwoorden