Los bericht bekijken
Oud 26 december 2015, 11:12   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De kans dat een stel 7de eeuwse barbaren succesvol organen kunnen oogsten is even groot als dat ik de hoofdpot Euromillions 15 keer op rij win.

En ik doe daar niet aan mee.
Dat ene woordje is veelzeggend, madoox.

Wat bedoel je met "succesvol"?

Ik denk ook niet dat 7de eeuwse barbaren kunnen geacht worden succes te boeken bij het succesvol verwijderen van andermans vitale organen, maar ze doen dat ook niet zelf, hé? Ze dwingen desnoods dokters die wél in staat zijn mensen "succesvol" van hun organen te ontdoen.
Ik ben ervan overtuigd dat er heel wat mensen zullen sterven in de experimentele fase van dat soort diefstal. Niet zozeer omdat de gedwongen chirurgen hun werk niet goed zullen doen, maar omdat er véél meer komt kijken bij zo'n misdaad dan het stelen van organen. Bewaren, overbrengen en het transplanteren van de gestolen organen in het lijf van de "gelukkige" ontvangers, om maar enkele dingen te noemen.

De illegale handel in organen is zéér winstgevend. En de dienaars van Allah hebben geld nodig om hun edele doel te bereiken. Véél geld. Ik twijfel er dus niet aan dat ze zich (ook...) op de orgaanhandel zullen werpen. Niets is hen immers teveel om hun ideale wereld te verwezenlijken. Desnoods worden �*lle ongelovigen die ze op hun heilige weg vinden uit de weg geruimd. Hun profeet heeft het hen voorgedaan. Is het niet door hen simpelweg de keel over te snijden zoals Mohammed, dan door hen het hart, de lever en de nieren uit hun lijf te snijden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline