Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2024, 10:45   #50068
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke Bekijk bericht
Hebt u nu echt niks respect voor slachtoffers en mensen?! Er zijn beelden naar buiten gekomen, verhalen, ik heb persoonlijk vluchtelingen gesproken uit Bucha, er bestaat materiaal dat mensen met hun persoonlijke gsm hebben gemaakt en toch blijft u deze slachtpartij ontkennen.

Dat doet u ook met andere dingen, zoals Zelensky consequent een drugsverslaafde noemen omdat er gemanipuleerde filmpjes zijn, en zo verder.

Ondertussen draait de propaganda machine van Rusland verder: ze hebben nu zelfs al op TV een deepfake video uitgezonden waarin de veiligheidsofficier van Oekraïne de aanslag zou "toegeven". De oorspronkelijke video's, die eerder op het internet verschijnen, vind je echter in het artikel ook terug op Youtube.

Ik wil het nog niet echt geloven, maar de kans begint toch wel te bestaan dat Rusland zelf bij de aanval is betrokken:

- Zoals ik al zei, je geraakt echt Crokus zomaar niet binnen met een kalasjnikov. Security is enorm.
- Terroristen die zichzelf niet opblazen, maar voor een schamele 5000 euro beginnen te rondschieten, wetende dat ze NOOIT weggeraken en gearresteerd zullen worden, en dan vrolijk fluitend door oorlogszone (waar Russische en Oekraïense soldaten naar elkaar schieten) naar de grens zouden rijden om die in volle oorlogsgeweld over te steken.
- Oekraïne heeft er enkel nadeel bij (geen steun meer van het Westen, hardere represailles)
- Rusland wordt "slachtoffer" en kan dit uitspelen
- De burger kan nog wat meer onder de knoet gehouden worden (terrorisme, daarom moeten we nog meer controleren)
- Nu begint men zelfs al fake video's te maken en die uit te zenden op TV
Bucha staat in dezelfde rij als de "massavernietigingswapens in Irak", de "Rajak massamoord", "Syrische chemische wapens", de "lijken van Timisoara", en andere westerse leugens.

Deze "mensen" blijken stuk voor stuk regime agenten te zijn. Ik heb in 2022 in Moldavië met vluchtelingen uit Bucha gepraat. Zij zeggen net dat het het regime is die mensen heeft afgemaakt en dit in de schoenen van de Russen wilden schuiven. Er is vanalles dat niet klopt aan dit westerse verhaal.
Bvb. waarom kwamen die beelden pas een dag na de Russische terugtocht in de media? de Russen, en ook Chinezen, eisten een internationaal onderzoek onder leiding van de Veiligheidsraad, raad eens wie dit verhinderde?

Wat het ICC betreft, ze hadden maar een dag nodig om Poetin te beschuldigen. Wat Netanyahu betreft blijft het stil. Het kan niet duidelijker worden voor heel de wereld dat dit een westers instrument is, een poppenkast. Dat wist ik al lang hoor, het "Joegoslavië tribunaal" was niets anders.

Wat de aanslag in Moskou betreft, zegt U dus dat de Russen het zelf uitgevoerd hebben?
Rusland is in een oorlog verwikkeld met het regime in Kiev, dat dikwijls Russische burgerdoelen bestookt, Ze krijgen massaal westerse wapens. Ze blijven Russische doelen bestoken en ze probeerden zelfs Russisch grondgebied te laten veroveren door een Neo-Nazi Russische militie. Moesten ze schrik hebben van "Russische represailles" zouden ze dit niet doen. Ik heb hierboven al aangetoond dat er een link bestaat tussen moslim-fundamentalisten en uiterst-rechtse nationalisten in Oekraïne. Oekraïne heeft "de republiek Tsjetsjenië" erkend, opgericht door Islam-fundamentalisten die banden hebben met IS. (sommige verblijven in het Westen, deze met de meest aantoonbare banden met IS in Qatar of Kiev)

IS vecht ook tegen de Taliban, en tegen andere vijanden van het Westen. Een plus een is 2...

Laatst gewijzigd door tomm : 24 maart 2024 om 10:56.
tomm is offline   Met citaat antwoorden