Los bericht bekijken
Oud 11 september 2017, 03:09   #21
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dit zaakje werd anders wel enorm stil gehouden in de pers en dergelijke want ik had er tot nu toe nog niet van gehoord. Toen Vandela Dedecker voor het gerecht sleepte was dat natuurlijk wel groot nieuws.
Is inderdaad NIETS te horen in het VRT nieuws, de zevende dag…

dat er corruptie was in Wallonië door PS werd geopenbaard door Extreem links werd gemeld in het VRT nieuws, de zevende dag.

Dat ook zo uitkwam dat de burgemeester en co van Brussel zijn zakken vulde op de rug van daklozen werd gemeld in het VRT nieuws, de zevende dag

Maar oooooh zo verwonderlijk iets dat ons landsdeel aangaat en toch cruciaal is >>een uitspraak van het Hof van beroep: dat Jean-Marie Dedecker ook in beroep vrijgesproken werd van beschuldigingen van laster en eerroof aan het adres van Johan Vande Lanotte daar word in het VRT nieuws, de zevende dag enz. totaal niets over gezegd, doofpot alom.

De pers zou hier NIET gemanipuleerd zijn,zou neutraal zijn........ haha wat en leugen!

Terwijl nu toch juridisch onderzocht zou moeten worden: had Vande Lanotte dan wel degelijk belangenvermenging in het dossier van het groenestroombedrijf Electrawinds en E-port.

Man, man, man Maffia praktijken met zwijgplicht in sjoemel merk België op zen best, zelfs en doofpot commissie vinden ze niet nodig voor belangenvermenging!!!

Crombez maar preken: dat het nu eerlijk zal gaan! En dan maar de mensen opjutten om te staken = NIETS DOEN en wel haat opwekken om de aandacht af te leiden van wat ze sjoemelen.
En ondertussen doen ze in Brussel ook weer gewoon verder ............

Of wachten ze “de eerlijke politieker's en hun VRT aanhang” op NVA om de vrijspraak van Jean-Marie Dedecker wereld kundig te maken en om een grondig juridisch onderzoek te vragen naar belangen vermenging door Vande Lanotte

om NVA dan weer te kunnen aanvallen als politieke nestvervuilers? Allee agalev-Groen corruptie kan toch niet waarom hoor ik jullie nu niet schelden?
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 11 september 2017 om 03:13.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden