Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2017, 18:51   #13
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Geloof-partijen zetten zich zelf politiek midden omdat ze eenvoudig weg voor electoraal eigenbelang zoveel mogelijk volgelingen willen. Macht- structuur van geloof dictatuur (kerk, moskee, synagoge) en zodoende ook de Geloof-partijen zijn gewoon rechts!

Al doet ze alles aan om via onder andere hun vakbond en belangengroepen de indruk, de perseptie te wekken dat ze ook links denkend zijn maar moffelen weg dat ze economische om de macht zo wel van de linkse en de rechtse walletjes willen snoepen uit eigen partij belang.

Alle geloof-partijen en hun ivoren torens zijn steeds rechts, Grigori Jefimovitsj Raspoetin geestelijk leidsman van de tsaar NicolaasII van Rusland en De jezuïeten in China zorgden er voor dat de Russische en Chinese communisten geloven "de opium van het volk" verbanden.

Mustafa Kemal Atatürk was het hypocriete dubbel zinnige gedoe van de ivoren torens van de islam beu die geloof gebruikten om het volk te dicteren.

Erdogan wil met hem als sultan soenniet moslimbroeder dictator weer het Ottomaanse rijk opstarten.

En het eerste dat Poetin deed nadat hij de macht greep en om het te behouden was vriendje worden van de Russische orthodoxe kerk.

Hitler, de nazi's hadden en pakt met de christenen > Rome en de islam Turkije enz. heersers om de ongelovige communisten enz. van de wereld weg te vegen!

Daarom moet en staat kerk/moskee/synagoge 100% van de staat gescheiden houden. Moet men af van schizofrene dubbele nationaliteit, waar een nationaliteit deze van en politieke of geloof dictatuur kan vertegenwoordigen

Anders worden steeds opnieuw geloof gevoel regels/interpretaties in wetten van en circulaire staat vermengd waardoor van scheiding van kerk en staat geen sprake is! Waar kerk/moskee/synagoge gebruikt word om de macht, tot zelfs om de macht te grijpen te behouden.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline