Los bericht bekijken
Oud 6 januari 2016, 01:32   #5
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Ik hou van iedereen zolang zij met respect met hun medemensen omgaan. Mij kan het niet schelen of iemand moslim, christen of jood is. Ik beoordeel mensen naar hun daden en niet volgens hun afkomst of geloof.
Ik zou niet weten welk 'links' deze tekst niet zou onderschrijven. Ik vermoed zelfs dat 'rechts' er wel eens eerder een probleem mee zou kunnen hebben gezien bovenstaand citaat. Daar legt men vaker de nadruk op de islam op zich als het probleem. Niet de daden maar de afkomst, de religie, telt dan. Een conclusie die de schrijver afwijst.

En ook. Ik zie vooral neoliberalen klagen dat er te weinig migranten zijn, dat de vluchtelingen 'zullen' blijven, dat ze nodig zijn omwille van de vergrijzing. Voor 'de gewone man' betekent het eerder een druk op zijn inkomen. Geef anders eens een citaat van een links politicus die zegt dat er meer migranten nodig zijn. In de tijd vindt men er verschillende die ons moeten warm maken voor de idee van migratie. Afkomstig van de elite. Van werkgeversorganisaties.
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 januari 2016 om 01:36.
Johan Bollen is offline