Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2018, 08:39   #41
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dat stelde ik al eerder en ook de oplossing daarvoor:

"Het klopt wel wat je schrijft – die scheefgegroeide situatie is door iedereen wel vast te stellen -, maar die neerwaartse spiraal kan alleen opgelost worden door het volgende toe te passen:"

In #34 staat de verdere uitleg.

Kortom, zónder banksters die zwendelrente opstrijken.

Overheden die met de banksters collaboreren, dienen dan ook aangeklaagd te worden voor misdaden tegen de mensheid.

Ah, ok, en dat zonder één weerlegging op m'n vorige posts.
'k Wist wel dat ge ne straffe waart.
Ik zal het u nog eens zeggen.
Privé houdt op waar overheid toestopt.
Overheid pakt af van geselecteerden.
Overheid stopt toe aan geselecteerden (inclusief zichzelf).
Die laatsten houden daarmee op "privé" te zijn.
Wat u hier "collaboratie" noemt, IS het samenspanningsverband dat "overheid" als dusdanig is.
Uw "banksters" versus "overheid", is geen versus maar 2 onderdelen van overheid.

U bent bijgevolg zelf hier uw "zwendelaar".
U blijft, spijts hierop te worden gewezen, immers uw "alternatief" voorstellen dat geen alternatief is.
Hetgeen de klassieke truuk van Commies is, net als de gespeelde oppositiesoap tussen politici/partijen.

Dieven andere kleren geven verandert niks aan hun dief-zijn.
Vervang dief hier door Commie, door overheid, door banksters, door elke entiteit en organisatie, gesponsord met van in de echte "privé" afgepakt geld.

Ik, als voorstander van een vrije samenleving waarbinnen individu noch organisatie individuen privileges bezitten, waardoor iedereen genoopt is tot tegenprestatie voor prestatie, gooide dat "alternatief" dat u hier voorstelt daarom in de vuilbak.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden